Wat te doen bij een beschadigd artikel?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bagpointrenesse.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Heb je een beschadigd artikel ontvangen?
Heb je iets ontvangen wat beschadigd of niet compleet is? Mail ons dan op info@bagpointrenesse.nl of stuur een Whatsapp bericht naar (0031) 0653414497 met foto’s van de beschadiging. We kunnen dan samen kijken naar een gepaste oplossing.
Stuur je bestelling nog niet retour. Misschien is het wel op een gemakkelijkere manier op te lossen!