Wij laten jouw pakket bezorgen door PostNL of DHL. Wanneer het pakket onze winkel verlaat krijg je een mail met daarin een Track & Trace code. Hiermee kun je precies zien wanneer je pakket wordt afgeleverd. 

Thuisbezorgen of op locatie

Er zijn 4 verschillende opties voor je bezorging:

1. Afhalen bij de winkelier. Je kiest hiervoor wanneer je de tas wilt reserveren en op wilt halen in onze winkel! Wanneer je hiervoor kiest ontvang je 10% korting op je aankoop en betaal je uiteraard geen verzendkosten!

2. Bezorgen op afspraak. Je pakket wordt thuis bezorgd, maar je kunt zelf een tijdvak kiezen in de ochtend of de middag.

3. Afhalen bij een PostNL locatie. Je vult je postcode in en kiest het dichtsbijzijnde PostNL punt waar we je pakketje afleveren. Dit is gemakkelijk als je niet thuis denkt te zijn. Je haalt het pakketje op wanneer jij het wilt. 

4. Wil je het thuis laten bezorgen? Kies dan voor 'Nederland'. Je pakket wordt dan zo snel mogelijk bezorgd op het adres dat je hebt ingevuld. 

 

Je mist een artikel uit je bestelling?

Er kan natuurlijk iets misgaan tijdens het verwerken van jouw bestelling.. Geef het zo snel mogelijk door wanneer je een artikel mist. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing. 

Je hebt een verkeerd artikel ontvangen?

Er kan natuurlijk iets misgaan tijdens het verwerken van jouw bestelling.. Geef het zo snel mogelijk door wanneer je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Stuur hierbij een aantal foto’s door van het artikel/de artikelen die je hebt ontvangen, dan zoeken we samen naar de beste oplossing. 

Je hebt een beschadigd artikel ontvangen?

Heb je iets ontvangen wat beschadigd of niet compleet is? Mail ons dan op bagpoint@zeelandnet.nl of stuur een Whatsapp bericht naar *31653414497 met foto’s van de beschadiging. We kunnen dan samen kijken naar een gepaste oplossing.
Stuur je bestelling nog niet retour. Misschien is het wel op een gemakkelijkere manier op te lossen!

 

© 2020 - 2024 Bagpoint Renesse | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel